tirsdag 24. april 2012

Utfordring fra Hønetreffet

Var på Hønetreff i Hønefoss (selvfølgelig) i helga,
jeg hadde det så trivelig :o)
Kjente ingen av hønene der fra før, men det
er jo aldri vanskelig å komme i kontakt
med scrappedamer hihihi.

Selveste sjefshøna ga meg gul kartong, gult mønsterark og stempel,
som jeg ble utfordret til å lage et kort av,
her ser dere resultatet, det lille hønestempelet
måtte få være med på dette kortet.
På hønetreffet får man nemlig ekstra lodd til trekningen
av premier, om man har med høne på kortet :o)



PS: Jeg besto utfordringen og har også blitt høne,
når jeg ankom treffet på fredag var jeg "bare" en kylling, hihihi!




Da det er litt grønt her også, ønsker jeg
å legge inn dette kortet på Papirdokkenes
Fargalong for april, som lyder gul og grønn :o)

Ønsker dere en fin kveld!

Klem fra Heidi

1 kommentar:

  1. Denne utfordringene klarte du jo supert. Gult er ikke det enkleste:) Herlig å bli kjent med deg også. Håper veldig du får til å komme på neste treff.

    SvarSlett

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)