lørdag 10. mai 2014


Oi, igjen leeenge siden jeg har lagt inn noe her.
Det har blitt laget noe i mellomtiden, men
en del av det har jeg også glemt å ta bilde av.


Kortet ble satt på navn og dato for konfismasjon,
etter at bildet ble tatt, dette kortet har
blitt overlevert konfirmanten i dag.



Arkene jeg har brukt på dette kortet er
fra Maja og motivet er ferdig fargelagt fra
Kenny K
Blomster fra WOC og bånd fra
Søstrene Greene

Jeg laget et klort til spesielt til
denne konfirmanten, men da bestillingen kom
ved lunsjtid på jobben i går og
skulle overleveres i dag, glemte
jeg helt å ta bilde av det...

Ha en fin helg!!

Klem fra Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)