onsdag 28. mai 2014

2 Bryllupskort

Her er to kort til samme brudepar :-)
På dette kortet har jeg brukt Pion ark
Sagan om Våren.
 Kortet er pyntet med blomster fra
Kort & Godt og WOC.
Charms er trolig fra KuttUt.
Blingswirl er fra WOC
MS sommerfuglpunch er brukt, den 
har fått perler fra Kort og Godt.
Hengelås og nøkkel er ukjent, på
de har jeg brukt shabby pink embossing enamel.
Det er også brukt osteklut og dymotape.


 Ringene er stanset ut av en dies. og Borden som er 
stanset ut gir rom for gavekort eller penger.
 Mitt personlige stempel fra Scrappemagasinet

 Dette kortet har jeg også brukt ark fra Pion, 
men denne gangen har jeg brukt fra serien
Från mitt hjärta II
Blomster fra WOC og Kort & Godt
Charms fra KuttUt
Blingswirl fra WOC
Svirl i brun/rød er stanset ut av dies, 
den og ramma er farget i kaffe og svirlen 
har i tillegg fåt en dusj med 
GlimmerMist.
Rundt kortet har jeg brukt perlebånd fra WOC








Tusen takk for besøket og jeg ønsker deg en fin-fin dag videre!! 

 Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)