onsdag 18. juni 2014

10. klasse avslutning

God kveld :-)

I dag legger jeg ut kort som jeg har laget til to lærere og to assistenter 
i en 10. klasse, som hadde avslutning i dag.
Dette er laget på bestilling og kortene
til lærerene skulle være litt store, så de er laget i 
12*12 tommer (de rosa kortene) Fikk også opplyst 
hvilke fag de underviste i, så da
håper jeg at kortene passer til mottakerene.

Laget kortene ganske like, men likevel ulike.

Har brukt ark fra Maja på alle 4 kortene.







Kortene nedenfor er bare pyntet foran og
har mitt personlige stempel bak, så baksiden 
av disse kortene er like :-)




Tusen takk for besøket og jeg ønsker deg en fin-fin dag videre!!

Klem fra Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)