torsdag 5. januar 2012

Post-it kort i blått

Jeg har fått flere bestillinger på Post-it-kort, har funnet
tutorial på kortet hos Marianne. Her er det mye
lekkert så ta en tur til henne om dere ikke
allerede er der å titter av og til!



Dette kortet er laget med mønsterark fra Maja design
Life in the country.
Jeg har brukt blå roser fra Kort og Godt som har fått
en dusj med Glimmermist i fargen pearl.
Klippeark fra Pion tror jeg...
"serviett" fra ? husker ikke
Svirl er laget med dies fra Joy crafts.

Det er også brukt litt annet småtteri, som jeg
ikke er helt sikker på hvor kommer fra...



 

Med dette kortet deltar jeg på følgende utfordring
Papirdokkene og oppgaven heter Bingo, jeg har valgt Glimmermist,
fargen blå og roser. Fristen for denne er 110112 kl 23:59.
I tillegg har jeg som medlem og papirdokke sendt inn
mitt bidrag til fargalongen i forumet for januar, hvor
fargen er blå, frist her er 310112 kl 23:59

Ønsker dere alle en riktig fin torsdagskveld!

Nå er det snart helg igjen :o)

Klem

7 kommentarer:

  1. Ååå denne var nydelig. Vakkert motiv, og papirene fra Maja er jo bare en stor favoritt.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :o)

    SvarSlett
  2. Lekkert :) Herlig motiv og det var flott med de tre rosene

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  3. Kjempeflott post it-kort, så nydelig med blått og hvitt, og lekre blomster. Kakeservietten gjør seg godt her. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Vakkert gjennomført... Disse er jo bare helt herlig å ha i bakhånd som gave:)
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene:)

    klem
    Angella

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen for hyggelige kommentarer :0)

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. Dette var nyyyydelig !!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett
  7. Nydelig kort, nydelig ark og vakkert bilde:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)