tirsdag 17. januar 2012

Post-it kort

I dag legger jeg ut det ene post-it kortet
jeg har laget på bestilling.
Dette kortet skulle ha vært ute i går,
men så måtte jeg få litt lading på
batteriet på fotoapparatet, før jeg fikk lagt over på PC.

Papirene her er fra Maja design, kortet er
solgt.
Hadde med meg 10 av disse kortene på jobben i går,
 kun et av dem er igjen :o)




Bildet er fra Pions klippeark
Rosene er fra WOC
Den andre blomsten er laget med blomst
fra ? og brad fra WOC
Perlehjertet er fra KuttUt,
nettingen som er tredd igjennom hjertet
er en hvitløksstrømpe!!!

Fin kveld til dere alle!!!

Klem


1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar. Lekkert kort skjønner at disse går unna, du er jammen flink og dette kortet inspirerte meg:)

    SvarSlett

Setter veldig stor pris på om du vil legge igjen et lite spor om at du har tittet innom. Hyggelig å kunne besøke din blogg også :-)